Thursday, March 5, 2009

ΓΙΩΡΓΗΣ ΞΥΛΟΥΡΗΣ (ΚΑΝΤΡΗΣ) - ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ Ο ΛΟΓΙΣΜΟΣ LIVE/03/09

Artist :ΓΙΩΡΓΗΣ ΞΥΛΟΥΡΗΣ
Title :ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ Ο ΛΟΓΙΣΜΟΣ
CD Type : MP3 ΚΡΗΤΙΚΑ ,ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ
Total Tracks:24
bitrate:192kbs
Ζωντανή Ηχογράφηση είναι η νέα δισκογραφική δουλειά του Γιώργη Ξυλούρη η Καντρή με τίτλο
«Στιγμές που φεύγει ο λογισμός»
Ενότητα 1
1. Αντί να σου καταραστώ
2. Μαύρα μάτια
3. Σημαδεμένο παρελθόν
4. Το να πονείς και να το λες
Ενότητα 2
5. Το ξηροστεριανό νερό
6. Φύγε μακρια πολύ μακριά
7. Η κακομοίρα η μάνα μου
Ενότητα 3
8. Θεε μου και γιαϊντα
9. Έκαμα εγώ και με πολλούς
Ενότητα 4
10. Βαθύς γκρεμός
11. Είναι στιγμές που αμοναχός
Ενότητα 5
12. Εσύ με΄μαθες πως αγαπούν
13. Τέτοια φωθιά που άναψες
14. Ώσπου να παίρνω αναπνιά
15. Εκάηκα η στη φωτιά
Ενότητα 6
16. Κοριτσάκι μου τα ματάκια σου
17. Σε είδα να κλαδεύεις
Ενότητα 7
18. Κισσαμίτικα συρτά
Ενότητα 8
19. Κοντυλιές
Ενότητα 9
20. Αστρα
21. Δε θέλει εμένα η μοίρα μου
22. Στα δυο σου μάθια εγνώρισα
23. Πολλές φορές τα μάθια μου
Ενότητα 10
24. Μαλεβυζιώτης

DOWNLOAD CD

CryptLoad Tags:

enjoy

No comments:

Post a Comment