Tuesday, March 31, 2009

ערב פסח 2009: ארגון לתת והקרן לידידות יוצאים במבצע איסוף ארוחות לנזקקים לקראת חג הפסח, עבור 223,199 משפחות.

clip_image002

ערב פסח 2009:
רדיו יאסו נרתם לעזרת ארגון לתת והקרן לידידות יוצאים במבצע איסוף ארוחות לנזקקים לקראת חג הפסח, עבור 223,199 משפחות.


על רקע הנתונים המראים כמות הולכת וגוברת של נזקקים החיים במעגל העוני בישראל ולקראת חג הפסח מקיימים ארגון לתת והקרן לידידות, מבצע לאיסוף מזון ותרומות למען משפחות נזקקות, אשר יתקיים ברשתות השיווק המרכזיות בשבועיים הקרובים – עד ליל הסדר.
העלייה הדרמטית במחירי מוצרי המזון והצריכה בשנה האחרונה, שחיקת השכר וכוח הקנייה של מעוטי היכולת והמשבר הכלכלי, גרמו להחרפת העוני, להעמקת המצוקה ולהרעת מצבן של 223,199 משפחות הסובלות מאי ביטחון תזונתי המתקשות לממן לעצמן את המזון הדרוש למחיה.
בין התאריכים 1-7/4 יתקיים מבצע ארצי לאיסוף מזון במסגרתו יפעלו יותר מ- 6,000 מתנדבי ארגון לתת, תלמידי בתי ספר מכל רחבי הארץ, חניכי תנועות נוער, סטודנטים ומבוגרים, ויבקשו מהלקוחות של 180 סניפי שופרסל: שופרסל שלי, שופרסל ביג ושופרסל דיל, להוסיף מוצר לקניה, על מנת שמתנדבי לתת יוכלו להעבירו למשפחות. רשימת המוצרים המומלצים לתרומה: מזון ומוצרים לתינוקות, ממרחים, יין, חטיפים, שמן, אורז, סוכר, קופסאות שימורים וקמח מצה.
במקביל - מבצע "לתת שני שקלים באהבה" מתקיים ב-154 סניפים של רשתות רבוע כחול ברחבי הארץ ובעיר: רשת "מגה", רשת "מגה בעיר" ורשת "שפע שוק". במהלך תקופת המבצע, יוכלו הלקוחות לתרום 2 ₪ (או כפולות של 2 ₪) לטובת המשפחות הנזקקות בסיום הקניה בסניף. התרומות ישמשו לסיוע עבור המשפחות מעוטות היכולת.
כל המזון שייאסף באמצעות תרומות כספיות, תרומת מזון של הציבור הרחב ותרומת מזון של יצרני המזון הגדולים, יחולקו באמצעות עמותות, ארגונים מקומיים ואגפים לשירותים חברתיים, למשפחות נזקקות מכל הארץ ומכל המגזרים.
הרב יחיאל אקשטיין, נשיא הקרן לידידות: "המשבר הכלכלי, שפוקד את ישראל, מחייב אותנו לפעולה מהירה ויעילה. הנהלת הקרן החליטה השנה לסייע בהזנה ברמה הלאומית ולהקצות לשם כך תקציב משמעותי גם במהלך השנה וגם בחגים. כך נבטיח את שמחת חג הפסח לאלפי משפחות ברחבי הארץ".
ערן וינטרוב, מנכ"ל ארגון לתת אמר כי: " אין לנו ברירה אחרת אלא לעשות ככל יכולתנו על מנת לאפשר לכל המשפחות הנזקקות ביותר לקבל ארוחה ולזכות במעט תקווה בחג החירות. על אף שזהו תפקידה של המדינה לדאוג לביטחון התזונתי של האזרחים, כל עוד יש אנשים במצוקה חובתנו המוסרית להפגין ערבות הדדית, להושיט להם יד ולסייע. על רק המשבר הכלכלי הגלובלי לכולם קשה, אבל עלינו לזכור שיש כאלה שקשה להם יותר. אנו מעריכים מאוד את התגייסותה של הקרן לידידות בראשות הרב יחיאל אקשטיין, על המחויבות לסיוע לאזרחי ישראל, במיוחד עכשיו."


להתנדבות: התקשרו ל 1-700-50-40-33
לתרומת ארוחה לאדם בשווי 10 ₪ שלחו  מיסרון עם המילה "לתת" למספר 2255
באינטרנט:
www.latet.org.il
לפרטים נוספים: תמר שטרן, דוברת 052-3001414 , ערן וינטרוב, מנכ"ל לתת 0546644000

No comments:

Post a Comment