Saturday, March 7, 2009

Νίκος Κουρκούλης - Live 3/2009 exclusive

Image

Artist:Κουρκούλης Νίκος
Album: LIVE
Released: 03/2009
CD-Type: Cd Album
Genre: ΛΑΙΚΑ
Number of tracks: 23
Audio Format: MP3
Quality (bitrate): 192kbs


Ο αγαπητός καλλιτέχνης παρουσίασε τα 20 καλύτερα τραγούδια της εβδομάδας, παρέα με τον Χρήστο Πολυχρονιάδη.
Με πολλή καλή διάθεση και αφάνταστο χιούμορ για τρεις ώρες ο Νίκος Κουρκούλης μίλησε για :
Τις εμφανίσεις του στο Fix Live Θεσσαλονίκη που ξεκινούν την Παρασκευή 13 Μαρτίου.
Παρασκευή και 13 αλλά τον ίδιο δεν τον αγγίζουν οι προλήψεις …
Μετά από πέντε χρόνια συνεργάζεται ξανά με τον συνθέτη των μεγάλων του επιτυχιών Κυριάκο Παπαδόπουλο ο οποίος θα αναλάβει και την καλλιτεχνική διεύθυνση των εμφανίσεων του στη Θεσσαλονίκη.
Μαζί του θα εμφανίζονται η Ελεάννα Παπαιωάννου και ο Κωνσταντίνος Γαλανός
Αμέσως μετά τις εμφανίσεις του στη Θεσσαλονίκη θα πραγματοποιήσει συναυλίες σε όλη την Ελλάδα.

Image

01.Eσαγωγή
02.Τα παιδιά των φαναριών
03.Εσύ τα λές
04.Ψέμα ο,τι λές ψέμα
05.Το ονομά μου να ξεχάσεις
06.Μια εσύ και μια εγώ
07.Πυρετός
08.Και έτσι τελειώσαμε
09.Κάνω εγώ το πρώτο βήμα
10.Κίνδυνος
11.Πήρες της ζωής μου τα φεγγάρια
12.Εισαγωγή 2
13.Μέρα με την μέρα
14.μέρα με την μέρα solo
15.Mπρός γκρεμός και πίσω εσύ
16.Τίποτα απο σ'ενα δεν θυμάμαι-Ριξε μια ματιά
17.Αποδείξεις
18.Σβήνω απτον χάστη
19.Που γυρνάς
20.Εγώ για σ'ενα
21.Σάλα μες την σάλα
22.Παίζεις με την φλόγα
23.Μην απορείς

DOWNLOAD CD

rar pass ...    www.ellas-music.com

CryptLoad Tags: CryptLoad - instruction

enjoy

No comments:

Post a Comment