Tuesday, August 4, 2009

ΒΑΡΔΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ-Ότι Αγαπήσαμε (2006)

Track List
01. Αμφιβολίες (Γιάννης Βαρδής)
02. Άσε με να σ' αγαπάω (Αντώνης Βαρδής)
03. Ποτέ (Γιάννης Βαρδής)
04. Μένω εκτός (Αντώνης Βαρδής)
05. Άστη να λέει (Γιάννης Βαρδής)
06. Τώρα κι εγώ θα ζήσω (Αντώνης Βαρδής)
Ξένος για σένανε κι εχθρός (Γιάννης Βαρδής)
Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα (Αντώνης Βαρδής)
07. Φίλα με απόψε (Γιάννης Βαρδής)
08. Αν μ' αγαπούσες λίγο (Γιάννης Βαρδής)
09. Στάσου (Αντώνης Βαρδής)
10. Μια βραδιά στη Σαλονίκη (Γιάννης Βαρδής)
11. Τη βαρέθηκε η ψυχή μου (Γιάννης Βαρδής)
12. Γιατί θες να φύγεις (Αντώνης Βαρδής)
Δεν με πονάς, δε μ' αγαπάς (Γιάννης Βαρδής)
Μείνε αγάπη μου κοντά μου (Αντώνης Βαρδής)
13. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα (Αντώνης Βαρδής)
Που θα πας, που θα πας (Αντώνης Βαρδής)
Δακρυσμένη (η καρδιά μου ας όψεται) (Αντώνης Βαρδής)
Απόψε σ' έχω στην αγκαλιά μου (Αντώνης Βαρδής)
14. Μετά (Γιάννης Βαρδής)

http://rapidshare.com/files/105158340/Bardis__Antwnis-Giannis-2006-Oti_agapisame.rar

No comments:

Post a Comment